tirsdag 26. april 2011

Bøker i april...

April 2011
- Eat, Pray, Love av Elizabeth Gilbert
- Sister av Rosamund Lupton
- The Burning Wire av Jeffery Deaver
- Minding Frankie av Maeve Binchy


Hentet fra boklista mi her: Bokliste.


Fantastisk å kunne lese lese lese i påsken :) Lenge siden sist... Da jeg kom hjem til Trondheim i går lå det pakkelapp i postkassen, så i dag har jeg hentet to bøker på posten. Bestilt fra Amazon: Black Heels to Tractor Wheels av Ree Drummond (The Pioneer Woman - anbefales!) og Redemption av Karen Kingsbury og Gary Smalley. Gleder meg masse masse masse til å lese lese lese de (tihi!). Har også et par (eller tre, fire) andre bøker som jeg også skal lese etterhvert :)


Ellers så har jeg mange tantebarnbilder fra påsken som sikkert også kommer på bloggen etterhvert. Hvis dere er veldig nysgjerrige så har Kristine blogget om påskeeggjakt i dag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar