onsdag 9. februar 2011

Takknemlig

I dag er jeg takknemlig for:

1) at det begynner å bli lysere, også før jeg kommer på jobb

Det er virkelig deilig å se litt lysere himmel!

2) at smaks- og luktesansen min holder på å komme tilbake

Jeg har ikke luktet noe siden lørdag. Eller smakt noe.. Men jeg har funnet utav at utseende og konsistensen til maten også er viktig.

3) at jeg er tante til to vidunderlige små

Som jeg skal på besøk til om litt mindre enn to tre uker!!

4) jobben min

Som jeg gleder meg til å gå til 99% av tida. Og det er faktisk ikke tull.

4b) jobben min!

For den fortjener å bli takket for en gang til!

5) gode venner som jeg får lov til å passe barna til

Satt barnevakt i går kveld for ei fantastisk jente.

6) at Jesus døde for MEG

Og for deg og deg og deg og deg og deg og deg og deg og deg... osv.

7) at jeg holder på å bli frisk

Ubeskrivelig takknemlig for at jeg er så lite syk som jeg er! Det er så lett å glemme, men jeg blir heldigvis minnet på det når jeg er litt syk. Som jeg har vært i helga.

8) ungdomsarbeid i Salem med strikkekveld på fredag

Tenk-det var ungdommene og ikke jeg som foreslo det...

9) at jeg ikke skal ut og fly med mine tette ører!!

Bussturen på vei til jobb er nok til at øregangene tetter seg.

10) at jeg holder på å bli frisk

Det hadde jeg visst skrevet allerede, men jeg er fortsatt takknemlig for det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar