søndag 27. mars 2011

Blogganbefalinger #1

Tenkte jeg kunne anbefale noen blogger som jeg følger. Litt sånn tilfeldig at det ble disse. Men sånn ble det denne gangen.  

Etter tips fra ei i syforeninga så har jeg lagt Trines matblogg til i Google Leseren min. Ser ut til å være masse god mat og bakevarer her...


Ei i syforeninga mi som syr litt til jenta inne i magen...

Begynte å følge denne bloggen etter anbefaling fra ei amerikansk venninne. Joanne, som egentlig skriver på bloggen, hadde et slag i januar, og nå er det mannen hennes som skriver om hennes skritt tilbake til hverdagen. 

Masse fine smykker... og andre pynteting. Har akkurat begynt å følge denne bloggen.

Denne bloggen får meg til å le. Ofte. I hvertfall til å smile. Fordi det er så mange hverdagslige kommentarer og observasjoner fra livet på en gård.

(Dette minner meg på at jeg skal jo kjøpe boka hennes...)

En liten samling blogger som jeg har på lista mi. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar