lørdag 1. januar 2011

Tada!

Nå har jeg startet ny blogg :)

Jeg har gledet meg til dette en god stund nå. Og nå er dagen her! Noen av dere har kanskje lest marangbitibloggen min som jeg har hatt i noen år nå, men følte at jeg trenge en ny start. I denne nye bloggen har jeg lyst til å skrive litt om diverse, dvs. egentlig fortsette litt sånn jeg har holdt på allerede, men med blanke ark og nye fargestifter...

Jeg har en liste med "tema" som jeg har tenkt å skrive om, så får vi se etterhvert hva det blir til. Min blogg = jeg bestemmer!

Temaene/ordene jeg har på lista mi er:
  • Barneglimt
  • Voksenglimt
  • Tankespinn
  • Strikkegleder
  • Menighetsliv
  • Øyeblikk
  • Matgleder
  • Troshistorer
  • Bibelord
  • Bloggtanker
  • Tips og triks
  • Inspirasjon (lagt til 2011-01-23)
Men det kan jo bli mer eller mindre enn dette alt ettersom bloggen vokser og formes.

Håper akkurat DU har lyst til å lese denne bloggen :) Jeg har ambisjoner om at det kan bli en plass der dere som kjenner meg kan følge litt med på hva som skjer i livet mitt. Og samtidig en plass der dere som ikke kjenner meg kan bli bedre kjent med meg og kanskje bli litt underholdt av noen glimt og øyeblikk i hverdagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar