søndag 2. januar 2011

På vei til Trondheim etter jul

Tror det er flere som trenger avvenning av sukker etter jul...

Lita jente (kanskje tre år) til foreldrene sine:
Kan jeg få noe godt pappa? Kan jeg få noe godt?Kanjegfånoegodtmamma, kan jeg få noe godt?
Også avsluttet hun med:
Skal du være med og se på trollet pappa. (Det er et troll i den ene butikken her.)

Det er deilig å være på vei hjem til Trondheim igjen, selv om det har vært en veldig bra juleferie. Det blir litt rart å ikke spise godteri konstant og hverdagsmat i stedenfor festmat. Men veldig godt å komme tilbake til det vanlige. Må bare avvenne meg sukker først.

Kommer noen Glimt fra ferien når jeg får lagt inn bilder på dataen i kveld (eller senere).




Så kom jenta tilbake:
Kan jeg få noe godt pappa, kan jeg få noe godt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar