mandag 31. januar 2011

Heartland lace shawl (wip)

Her er sjalet mitt! Jeg er akkurat ferdig med repetisjon 4 av 5 (kanskje 6) så det går kjapt framover. Det er veldig deilig å strikke med alpakkagarn og det er akkurat passelig vanskelig mønster. Det er det tredje heartlandsjalet jeg strikker :) jeg har strikket et lilla i alpakka og et naturhvitt i ull-silke. Er veldig fornøyd med det lilla, men det hvite skulle vært litt større... Så det må nok bli ett til ull-silke etterhvert. Ser at nostebarn.no har en tinn-farge på ull-silkegarnet sitt... må nok innom å ta en kikk på det. Men først må det bli sjal og genser i hvertfall...



wip betyr forresten work in progress...

1 kommentar:

  1. Skal si du blogger for tiden! Jeg har ikke lest på en stund, og lurte på om du hadde sluttet da jeg så datoen på det siste innlegget på den gamle, men så måtte jeg i gang med å lese hele den nye! Jeg liker den!:) Min blogg, derimot, er nok død...

    Bjørn

    SvarSlett