torsdag 27. januar 2011

Input

For å få litt mat (åndelig sådan) mens jeg gjør andre ting, syns jeg det er greit å høre på podcast. Jeg har hørt masse på Hillsong, litt på taler holdt i Salem og litt på andre (Judah Smith blant annet). Det er akkurat passe lengde på de hvis jeg ikke tar den bussen jeg pleier til jobb, eller hvis jeg er ute og går/reiser til noe annet. Det gir en bra start på dagen, og noen ord og tanker som man kan ta med seg dit man er på vei. 

Jeg har også hørt litt på (Positive Encouraging) K-love i det siste. En amerikansk, kristen, radiostasjon som spiller mye bra kristen musikk. Det er en litt annerledes start på morgenen enn å ikke gjøre det :)

Jeg velger å tro det påvirker meg på en positiv måte, selv om jeg ikke alltid får noe konkret utav talene eller musikken. Det er bra input uansett.

Har du noen tips - del gjerne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar