mandag 10. januar 2011

Menigheten min

I går var jeg på gudstjeneste i Salem. Det var godt å være tilbake etter ferien og se alle igjen! Synge lovsangene sammen med lovsangsteamet, følge liturgien, se alle ungene som springer rundt og få lov til å være menighet sammen med masse fantastiske folk. 

Jeg hadde tilbudt meg å være leder for tweensa (10-15 år) og var med de to som kom og spilte pc-spill... Sånt som skjer når man må improvisere litt fordi det er så få. Jeg hadde planlagt å snakke litt sammen og ellers spille Bibel-fantasi, men vi ble enige om at det var litt kjedelig når vi bare var 3. Så da ble jeg overtalt til at vi kunne spille X-box (som jeg og to 10-åringer ikke fikk til) og etterpå til å spille pc-spill (fordi det hadde de gjort sist de bare var to stykk... haha). Fikk ikke fortalt så masse om Jesus - men vi var sammen og jeg ble litt kjent med de. Neste gang jeg ser de kan jeg navnene deres og kan se de og bli enda bedre kjent!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar